שרי קמחי - עיצוב ואדריכלות פנים

“We shape our homes and then our homes shape us.” – Winston Churchill
שרי קימחי משרד אדריכלים

תחום הנדל"ן שופע מקצועות רבים ומגוונים, לכל אחד יש יד, רגל וידע מקצועי בכל הקשור לחלק הפראקטי והטכני של הקמת מבנה ובנייה שלו.

תחום האדריכלות הוא תחום מאוד חשוב בכל נושא הבנייה ובכל ראשות, מועצה מקומית, קבוצת יזמות או סתם אדם שמעוניין להקים את בית חלומותיו, יש צורך בשיתוף פעולה עקבי ותמידי עם אדריכל שיהיה הגורם המסייע והמכוון בהקמת המבנה ועיצובו.

רוב משרדי האדריכלים הטובים והנחשבים ביותר נמצאים בעיר המרכזית תל אביב. בתל אביב ניתן למצוא כמות גדולה של משרדי אדריכלים..

חלקם עובדים בשיתוף פעולה עם הסביבה הקרובה בלבד וחלקם עושים את עבודתם בכל הארץ ולו דווקא בוחרים לבצע משימות בתוך בועת העיר הגדולה.

ההבדל העיקרי בין אדריכלים במשרדים קטנים הפזורים ברחבי הארץ לבין אדריכלים בתל אביב הוא הבדל של שמיים וארץ. בדרך כלל כאשר מדובר במשרד אדריכלים שממוקם באזור מסוים בפון או בדרום, הידע המקצועי והמוניטין יהיו מושתתים על פרויקטים נישתיים שבוצעו באזור שבו ממוקם המשרד, בזמן שאותם אדריכלים בתל אביב מכירים את כל סוגי העבודות ונחשפו כבר למגוון רחב של משימות אדריכלות שונות ומגוונות.

מאחר ומדובר בתחום טכני של בנייה שבו הידע הנצבר ומקצועיות העבודה נמדדים בטיפול במגוון רחב של מבנים ותיק עבודות "צבעוני", בעת בחירת אדריכל או משרד אדריכלים, מומלץ להשכיר את שירותיהם של אלו הממוקמים דווקא במרכז הארץ מאחר והסבירות שהם יהיו מקצועיים ובעלי מוניטין רחב יותר הוא הרבה יותר גדול.

אם גם אתם מחפשים משרד אדריכלים בתל אביב ואתם לא יודעים היכן להתחיל, דעו כי גם במקרה הזה האינטרנט הוא גורם מתווך מאוד טוב, ולשם התחלה תוכלו לקבל את המידע וההמלצות הראשוניות באינטרנט ובפורומים שונים העוסקים בתחום הנדל"ן בכלל והאדריכלות בפרט.

באינטרנט תמיד ניתן למצוא פידבקים והמלצות מאלו שעשו זאת לפניכם לא רק בתחום עבודות האדריכלות אלא בכל תחום של השכרת שירותים של איש מקצוע, וזכרו תמיד שאת הבחירה עושים רק לאחר שקיבלתם הצעות מחיר מכמה אדריכלים לגבי אותה עבודה, מה שנקרא להשוות תפוח לתפוח ורק אז להחליט.

משרדי אדריכלים בתל אביב ממוקמים לרוב במרכזי מסחר ועסקים במרכז תל אביב באזור שדרות רוטשילד וכל הרחובות המחוברים אליו- הרצל, נחלת בנימין והמגדלים הממוקמים בקרבת המקום, אך כמובן שבכל רחבי העיר תוכלו למצוא משרדי אדריכלים פעילים.